För att vara dagen efter känner jag mig ovanligt pigg och nyfiken! Igår efter vår första närstudiedag kände jag mig minst sagt utmattad. Dagen hade innehållit många nya människor men framför allt en massa helt eller delvis nya begrepp. Även om jag visste att jag vet och kan så otroligt lite om sociala medier, hade jag ingen aning om HUR lite. Men glada och motiverade kurskamrater hjälper otroligt mycket och även om det blev lite bråttom på slutet tycker jag att dagen var upplagd på ett intressant och lite oväntat sätt. Mycket mindre teknik än jag väntat, men egentligen ganska bra så! Nu väntar jag på att en viss förståelse för helheten skall infinna sig och i väntan på den jobbar jag vidare med de små detaljerna.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar